mandag 31. mars 2014

Current living room bliss












































Tenk at vi går inn i april allerede! Snart er Lilja syv måneder gammel og jeg kan bare ikke fatte og begripe det, det har gått så fort. For tiden går dagene hovedsakelig til familie- og babykos. Vi har begynt på babysang, noe som er stor stas både for mor og barn! Jeg må inrømme at det er herlig å omgås folk i samme situasjon så jeg kan få utløp for alt babysnakket. Forhåpentligvis klarer jeg da å la være å plage venninner uten barn med bæsjebleier, mattilvenning og søvnrutiner… :)

Ellers har jeg goood tid til å dulle med hjemmet vårt nå i mammapermisjonen! At interiør er en stor hobby har jeg aldri lagt skjul på, men nå om dagen har det virkelig tatt av. Instagramkontoen min flyter over av interiørbilder og jeg storkoser meg med å style, stæsje og dele bilder. Følg meg gjerne på @houseofmo.

Nå skal jeg ta meg selv i bloggnakken og se å skrive oftere! Blogges!

1 kommentar:

  1. Erat soffbord är så fantastiskt fint, älskar det! Kul att du har mer tid för interiör, blogg och instagram nu :D

    SvarSlett