søndag 27. oktober 2013

Besøk og barselblomster

Etter boka er det vel de seks første ukene av barnets liv som kalles "barseltid", men jeg kaller det fortsatt barselbesøk når vi får koselig besøk av folk som vil ønske Lilja velkommen til verden. I og med at det tok noen uker for meg å komme til meg selv og orke besøk etter fødselen er det fortsatt flere kjente og kjære som ikke har hilst på henne ennå! I helgen var vi heldige å bli på bedt på lunsj hos mamma og få besøk av hennes venninne Trine, som Lilja storkoste seg på armen til. Hun hadde med superfine klær til Lilja og nydelige roser til meg! Hjemmet vårt har aldri sett så mange blomster som i disse barselukene... Tror vi må få et barn til ganske kjapt, for de blomstene kan jeg nemlig gjerne bli vant til!








De fine klærne er fra name it.


Resten av helgen gikk med til barnebursdag og overnatting for Sol sin del og skole for min kjære, mens Lilja og jeg har prøvd å ta det litt rolig mellom slagene. Det var godt å få alle i hus nå på søndagskvelden og runde av uka med litt søskenkjærlighet på gulvet!








































Håper disse to kan få masse glede av hverandre i årene fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar